Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie poszukuje kandydata do pracy na stanowisko ds. zamówień publicznych (inspektor, specjalista – odpowiednio do wykształcenia, stażu pracy i doświadczenia), do którego zadań będzie należało głównie:
- przygotowanie materiałów, organizowanie i przeprowadzanie postępowań
o udzielanie zamówienia publicznego wspólnie z komórkami organizacyjnymi
i osobami merytorycznie zainteresowanymi, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przygotowywanie umów do udzielanych zamówień, zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej SPZOZ, udział w opracowaniu regulaminów, zasad oraz innych dokumentów w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych).
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie lub wykształcenie wyższe I stopnia,
- 2 lata stażu pracy oraz doświadczenia w zakresie stosowania przepisów PZP,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- znajomość aktów prawnych: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej – podpisane odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów w Sekretariacie SPZOZ w Sulęcinie 69-200 Sulęcin, ul. W. Witosa 7 lub na adres mail kadry@szpital-sulecin.pl